צרפת: רחוב על שמו של מרואן ברגותי

    גואל ועקנין | צילום: BDalim No Comments on צרפת: רחוב על שמו של מרואן ברגותי
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עיר צרפתית החליטה לקרוא רחוב על שמו של מרואן ברגותי. ח"כ שטבון: "זו פשיטת רגל מוסרית"

    בהחלטה שערורייתית הכריזה פרנסואז באוד, ראשת העיר הצרפתית וולנטון לקרוא רחוב על שמו של מרואן ברגותי. ח"כ יוני שטבון לבאוד קרא לה: "הסירי את החרפה וחזרי בך מההחלטה האומללה".

    פרנסואז באוד, ראשת העיר הצרפתית וולנטון, הודיעה השבוע על החלטתה לקרוא רחוב על שמו של רב מרואן בראגותי המרצה עונש מאסר בישראל בעוון רציחתם של עשרות ישראלים. חבר הכנסת יוני שטבון, בן למשפחת עולים מצרפת ויו"ר השדולה למען יוצאי צרפת בישראל, שיגר הבוקר (שני) מכתב לבאוד ובו קרא לה לחזור בה מההחלטה השערורייתית.

    שטבון כתב במכתבו לבאוד "כי תשורת הכבוד שאת מעניקה לרב המרצחים מרואן בראגותי היא לא פחות מפשיטת רגל מוסרית". שטבון הדגיש כי "זו החלטה אומללה העומדת בסתירה כלפי כל ערכי המוסר והצדק עליהם הושתתה הרפובליקה הצרפתית".

    עוד הבהיר כי "בימים בהם העולם החופשי עד לטרור אסלאמי פונדמנטליסטי המשתולל במזרח התיכון, אם זה דאע"ש וג'בהת א-נוסרה ואם זה חמאס וחיזבאללה, האדרת שמו של רב המרצחים היא סטירת לחי לכל העולם החופשי". שטבון תמה "האם אלו פניה של צרפת המתיימרת להיות בירת החירות והצדק של העולם המערבי?" וקרא לבאוד להסיר את החרפה ולחזור בה מהחלטתה.



    0 תגובות